شبکه های خاص برای مخاطبان خاص



شبکه های خاص برای مخاطبان خاص

آمدن فارسی وان تحولی در شبکه های فارسی زبان بوجود آورد این شبکه که با رویکرد پخش سریالهای با دوبله فارسی و خاص ،مخاطب فارسی زبان خود ، که تحت تاثیر فضایی سیاسی سال ۸۸ بود و بیشتر مخاطبان ماهواره، شبکه ها بی سی سی فارسی و شبکه های سیاسی اون زمان بودند را با چرخشی ۱۸۰ درجه به سمت برنامه های سر گرمی کشاند اما آیا مدیران این شبکه مخاطب خود را می شناسند؟

محسنی، مدیرعامل شرکت BME و یکی از شریکان شبکه فارسی وان  در گفتگو با نشنال می گوید:

“فارسی وان، بیش از ۳۰ ملیون مخاطب در بهترین ساعات دارد. البته اینها حدس و گمان است که بر اساس نظر سنجی های انلاین بدست اورده ایم.”

بر کسی پوشیده نیست که بیشتر طرفداران برنامه های فارسی وان قشر خانمهای ایرانی می باشد  و شبکه زمزمه هم برای این قشر اماده شده است

محسنی در جای دیگر می گوید : “ما راه اندازی شبکه زمزمه که شبکه جدیدی است را آغاز کرده ایم. افتتاح این شبکه در ۹ جولای خواهد بود. این کانال جدید نسبت به کانال اول بیشتر درصدد جذب مخاطبان زن است.”

اما شبکه جدید این گروه که برای مردان می باشد و قرار است قبل از اواسط سپتامبر راه اندازی شود

محسنی می گوید”شبکه دیگری در دست راه اندازی است و این شبکه یک برند شناخته شده بین المللی است که بیشتر درصدد جذب مخاطبان مرد است. ما در فکر راه اندازی این شبکه قبل از اواسط سپتامبر هستیم که این امر بستگی به این دارد که از لحاظ فنی همه چیز آماده باشد.”

مدیران این شبکه ها مخاطب خود را می شناسند و برای آن برنامه پخش می کنند چرا که فارسی وان شبکه موفق بوده و قشر زیادی از زنهای ایرانی این شبکه رانگاه می کنند وهمچنین به دنبال راه انداری شبکه ای برای مردان می باشد چرا که داشتن یک شبکه برای مردان را نیاز دیدن و درآینده هم شاهد شبکه های از این گروه برای گروه های دیگر مثل کودکان یا ورزشکاران خواهیم بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد